جملات زیبا ...
 

با عقل جور در نمی آید...

 

دو عاشق از ترس گناه

 

از هم دور باشند...

 

اما زن و شوهری که

 

از هم متنفرند

 

شبها کنار هم بخوابند...

 

 

 

در مسابقه بین شیر و آهو     بسیاری از آهوها       برنده می شوند       چون       شیر برای غذا می دود  
و آهو برای زندگی !!!!!!      پس :     
        ” هدف مهم تر از نیاز است “         

 
 
 

 

 

گـــ ــاهــــی  

دلم بــرای زمـــ ـانی  

کــه نمیشناختمت تنـــگ می شود  

 

   

 

              بـلافـاصـله پـس از مـرگـم … 

مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛  
  دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…   

دیــــر بیــاینـــــد…   

 

 

 
 

به یادتم حتی اگر قرار باشد...  



شبی بی چراغ در حسرت یافتنت!!



تمام زندگی را قدم بزنم....

 

 

 

 

غمگینم...

مانند جوانی که لحظه ی اعدام به گریه ی مادرش میخندید...!
خاطرش آمد که به او گفته بود خنده ات آرامم میکند پسرم..

 

 

 

 

 

 

دروغ مــیگن که یه تــار مــوتُ و بــا دنیـا عــوض نمیـکـنن "
" پاش که بیفته با یه شارژ دو تومنی کل هیکلتـَـم میفروشن "

 

 

 

 

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﮕﻮ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺗﻪ ﺧﻂ ...

 

"ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺮﺩﯼ ﺭﺳﯿﺪﯼ ﺗﻪ ﺧﻂ" ....

 

ﯾﺎﺩﺕ ﺑﯿﺎﺭ ﮐﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻟﺖ ﮔﻔﺖ: ﻧﻘﻄﻪ ﺳﺮ ﺧﻂ ...

 

 

 

 

 

 

یوسف در چاه افتاد…

 

 

 

 

و تو در قلب من..

 

 

 

او عزیز مصر شد..

 

 

 

و تو عزیز دل من…

 

 

 

 

خـــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــا ....

 

 

 

خـــیـــلـــی هـــا دلـــمــــو شـــکـــســــتــــن

 

 

 

شـب بـیـا بـریـم سراغشون

 

 

 

من نـشـونـت مـیـدم

 

 

 

تـــــو بــبـــخــشــشــون ...

 

 

 

 

دست عشق از دامن دل دور باد!

 

می‌توان آیا به دل دستور داد؟

 

می‌توان آیا به دریا حکم کرد

 

که دلت را یادی از ساحل مباد؟

 

موج را آیا توان فرمود: ایست!

 

باد را فرمود: باید ایستاد؟

 

آنکه دستور زبان عشق را

 

بی‌گزاره در نهاد ما نهاد

 

خوب می‌دانست تیغ تیز را

 

در کف مستی نمی‌بایست داد

 

 

 

 

 

گرگها هرگز گریه نمی کنند

 

 


اما گاهی عرصه زندگی

 

 

چنان بر آنها تنگ می شود که

 

 


بر فراز بلندترین قله ها...

 

 

دردناک ترین زوزه ها را می کشند.!!!

 

 

 

 

 

خیــــــــانت کرده...؟؟؟

 


شب ها به یادش گریه می کنی؟؟!

 

 

ناراحت نباش...

 

 


یه روز تو تنها آرزوی زندگیش می شی!!!

 

 


این بدترین انتقام
ــــــــــــه...

 

 

 

 

 

این شب ها...
 
 
چشمهای من خسته است
 
 
گاهی اشک...
 
 
گاهی انتظار
 
 
این سهم چشم های من است...
 
 
 
 
 
 
 

من اونیم که سایه هم نداشت

 

 

دلش رو توی کوچه جا گذاشت

 

همون که تو دلش غما رو کاشت

 

غیر از این سکوت چیزی بر نداشت

 

من اونیم که گریه می کنه

 

 

همون که بغض و ول نمی کنه

 

همون که هیشکی باورش نکرد

 

اشک و عاشق رو نمی کنه

 

صدام که سر به آسمون کشید

 

دلای عاشق و به این جنون کشید

 

خدا ببخشه اونو که نموند

 

که قلب سادم و اون به خون کشید

 

عشق ادعا سرش نشد

 

آخرش نشد که یاد من بره

آسمون و باورش نشد

 

کبوترش نشد دوباره بپره

 

من اونیم که خیره رو دره

 

خوشیش و میده.قصه می خره

 

که حالش از همیشه بد تره

 

دل نمیده و دل نمی بره

 

کسی که با کسی قدم نزد

 

تو خونه عکسی غیر غم نزد

سری به قلب عاشقم نزد

 

اون که رو دلم زخم کم نزد

 

صدام که سر به آسمون کشید

 

دلای عاشق و به این جنون کشید

 

خدا ببخشه اونو که نموند

 

که قلب سادم و اون به خون کشید

 

عشق ادعا سرش نشد

 

آخرش نشد که یاد من بره

 

آسمون و باورش نشد

 

کبوترش نشد دوباره بپره

 

 

 

بازم
دلم
گرفته!!!!!






گریه ام اختیاری
نیست!!!!






آخه جز گریه منو کاری
نیست!!!!


 

 

 

خدايا چرا منو عاشق كسي كردي...

 

 

 

كه. . . !!!

 

 

دستم بهش نمي رسه!!!!

 

 

 

آخه چرا ؟؟؟؟؟!!!!!

 

 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393 ا 19:10 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.